torsdag 20 januari 2011

Influensan och byggåtagande 4:a

Idag så ringde telefonen klockan 07:30 och snickarna va på plats för att göra byggåtagande 4. Jag har dock inte möjlighet att vara på plats idag och dokumentera då jag åkt på influensan. Javiiiiist. Pang sa det bara. 40,6 visade termometern innan jag sopade i mig lite värktabletter som fick mig att yra. Jag lyckades dock förstå att allt sånär som på trappa, braskamin och kök ska bli klart innan helgen är slut. Köket kommer i Början av vecka 4.

Men inte förrän vi lagt golven så kan snickarna sätta trappa och kamin. För att då kunna lägga golven måste plattan va tillräckligt torr. Så det är bara till att mäta den och hoppas på att den är redo.

Målaren blir säkert glad utav denna info då han får lov att spackla och sätta microlit utan att trappa och kamin är i vägen. Dessutom slippa täcka av golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar